Bedankt voor het contact opnemen, we gaan met je case aan de slag

Zo gaan wij te werk

1. Wij ontvangen de e-mail

Nadat de e-mail bij ons binnenkomt ontvang je van ons een bevestiging met een meldingsnummer. Je kunt daar altijd naar refereren.

2. Toewijzing aan medewerker

Wij zoeken de medewerker die je het beste kan helpen. Voor extensie gebruikers (van wie wij nog geen toegang tot de omgeving hebben) zal worden bepaald of toegang nodig is om je te kunnen helpen.

Op deze manier houden wij onze doorlooptijden kort.

3. Aan de slag

Mouwen opstropen, hersens op maximaal vermogen en diep in het probleem of de vraag duiken, wij zijn er dol op. Je e-mail gaan wij van A tot Z doornemen, onderzoeken, debuggen (of wat ook nodig is om je te helpen).

Mocht blijken dat er meer informatie nodig is dan zullen wij je daarvoor benaderen.

4. Inhoudelijke reactie

Je krijgt van ons een antwoord. Wij vragen je altijd of het geleverde werk naar wens is. Meer hulp nodig? Dit is het moment om het te melden.

5. Tot ziens!

Je kunt verder, wij gaan door met de volgende melding.