We blikken graag terug op onze top 5 artikelen van dit jaar. Het afgelopen jaar zijn onze artikelen, podcasts en video’s goed bekeken. Daarom hebben we om het jaar goed af te sluiten door onze meest bekeken artikelen met je te delen. Deze kun je vast op je leeslijst voor 2022 zetten!

1. 10 tips om vandaag je checkout te verbeteren

 Stel je voor: je hebt een nieuwe potentiële klant, die voor een mooi bedrag spullen wil kopen. Tijdens de checkout werkt er vervolgens iets niet helemaal lekker, wordt het te ingewikkeld of is het juist te onduidelijk. Het gevolg? Je potentiële klant gaat op zoek naar een webshop waar het wel goed lukt om het product te bestellen. Bij webshops zijn er verschillende conversiekillers. Optimaliseer jouw checkout en voorkom afhaakmomenten. Hoe doe je dit? We geven je tien tips waar je direct mee aan de slag kunt.

2. [Whitepaper] PIM maakt jouw werk makkelijk

Productinformatie is een belangrijk element van je webshop. Soms is het zelfs de beslissende factor bij de overweging van de klant om een product aan te schaffen. Het weergeven van kwalitatieve en accurate productinformatie is daarom key. De ultieme oplossing hiervoor? Je leest het in deze whitepaper!

3. 10 tips om je webshop te optimaliseren voor Black Friday en de feestdagen

De populariteit van Black Friday groeit ieder jaar. Vooral in de B2C-wereld is Black Friday een waar begrip geworden. Consumenten struinen het internet af voor de beste deals en op radio en televisie hoor je allerlei commercials voorbij komen. Maar ook bij B2B-webshops groeit de populariteit van Black Friday. Wil jij ook profiteren van deze kortingsdag en zo op de radar komen van nieuwe klanten of resellers? Lees dan onze tien tips om je webshop te optimaliseren. 

4. 7 tips voor een overzichtelijke categoriepagina van je B2B-webshop

De categoriepagina van je B2B-webshop is ontzettend belangrijk, omdat het een veelbezochte pagina is. Hoe zorg je ervoor dat jouw klanten snel kunnen vinden wat ze zoeken? We geven je 7 tips om je categoriepagina’s overzichtelijk te houden, zodat jouw bezoekers snel vinden wat ze nodig hebben en daardoor een betere shopervaring hebben.

5. 15 tips om je B2B-webshop te promoten op social media

Social media is een goede manier om meer aandacht te genereren voor jouw B2B-webshops. Het zorgt voor meer zichtbaarheid, waardoor jouw klanten eerder aan je denken als ze je nodig hebben. Daarnaast is het een goede manier om laagdrempelig in contact te komen met (potentiële) klanten. Hoe zet je social media effectief in voor een B2B-webshop? We geven je 15 tips. 

TIG in 2022

Ook in 2022 blijven we interessante artikelen, podcasts en video’s met je delen. Houd onze website en social media kanalen dus goed in de gaten en volg ons als je dat nog niet hebt gedaan! Heb je zelf nog een relevante vraag voor één van onze artikelen? Laat dit dan weten! We hopen je ook in 2022 weer terug te zien!