
De support van TIG brengt je verder
Wil jij je technische support uitbesteden? Dankzij onze jarenlange ervaring zijn complexe problemen voor ons een fluitje van een cent. Wij kijken mee in het systeem en bieden een oplossing die bij de specifieke situatie past. Dit doen we voor bedrijven zoals Klarna en PostNL. Hierdoor ben jij verzekerd van de juiste ondersteuning.
Altijd snel geholpen
Lange wachttijden zijn natuurlijk het laatste waar je op zit te wachten wanneer je een probleem hebt. Daarom werken wij met vaste SLA-timers zodat we binnen de afgesproken tijd naar jouw ticket hebben gekeken.
Jarenlange ervaring
Wij hebben ruime ervaring met het ondersteunen van merchants bij vragen over hun webshop of webshop extensie.
Support voor jouw klanten
Onze helpdesk is ook beschikbaar voor de vragen die jouw klanten over je webshop of extensie hebben. Zo wordt iedereen goed geholpen!
De B2B Coolblue-klantervaring

Nu al benieuwd?
Imre spreekt graag met je over de mogelijkheden en kan middels een aantal gerichte vragen al snel bepalen hoe wij elkaar het beste kunnen helpen met de juiste vervolgstappen.
