De support van TIG brengt je verder

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Wij helpen je verder

Wil jij je technische support uitbesteden? Dankzij onze jarenlange ervaring zijn complexe problemen voor ons een fluitje van een cent. Wij kijken mee in het systeem en bieden een oplossing die bij de specifieke situatie past. Dit doen we voor bedrijven zoals Klarna en PostNL. Hierdoor ben jij verzekerd van de juiste ondersteuning.

Altijd snel geholpen

Lange wachttijden zijn natuurlijk het laatste waar je op zit te wachten wanneer je een probleem hebt. Daarom werken wij met vaste SLA-timers zodat we binnen de afgesproken tijd naar jouw ticket hebben gekeken.

Jarenlange ervaring

Wij hebben ruime ervaring met het ondersteunen van merchants bij vragen over hun webshop of webshop extensie.

Support voor jouw klanten

Onze helpdesk is ook beschikbaar voor de vragen die jouw klanten over je webshop of extensie hebben. Zo wordt iedereen goed geholpen!

De B2B Coolblue-klantervaring

Een ultieme klantervaring, veel webshops proberen het te bieden en kijken hiervoor bijvoorbeeld naar Coolblue. Maar hoe zit dat met B2B-webshops? Waarom is de klantervaring belangrijk in een B2B-omgeving? Wat zijn de best practices om de klantervaring te verbeteren? En hoe kan je bij jouw platform de klantervaring verhogen? In deze podcast bespreken we dit met Joost Schildwacht, CEO van TIG.
Beluister de podcast
Lachende man achter computer

Nu al benieuwd?

Wacht niet langer en neem contact met ons op!

Imre spreekt graag met je over de mogelijkheden en kan middels een aantal gerichte vragen al snel bepalen hoe wij elkaar het beste kunnen helpen met de juiste vervolgstappen.

Neem contact met ons op!

Neem direct contact op met Imre
  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.